Nothing is Impossible


I'm the sweet owner


. Hai, I'm Siti Nur Yayan. You can call me Myss Aness. On my way to TwoZero. UTM student. Anything else, you can ask maybe. Wee~~ Around in my blog? Don't forget to give footsteps okey ;)



Music Video

Status

Sometimes you don't always need a plan. Sometimes you just need to breath, trust and let go and see what happen




Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Not yet have
: Instagram
: YaYangStory

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
ByeBye Matriks
23 Jun 2014 | 0 Possible[s]
Asslmualaikum Warahmatullah
in the name of Allah most gracious :)

Hui hui hui .... Nak tahu tak ? I dah abis belajar kat matriks. I dah jadi alumni. I dah boley balik JOHOR, staying with my parent. I boley berkepit dgn Benny *skuter*. I boley tido kat bilik pinky I. I bole makan masakan ibu hari2. I boley main badminton dari pagy sampai malam. I boley....hmmm. Macam2 lah I boley buat. So, pade korang2 yg belum habis tuh mohon jeles wokey. Winkwink ^_^ Dengar tak, saye cakap ape? mohon jeles okey. Ape?? Lagy sekali???.......... Hah! pandai pun. So, jeles lahh. Hahaha XD


Sorry dude, baru sekarang yan dpat update blog. Sebab tarak masa meyh. That why dah berinci-inci habuk kat blog nie. Nak tiup sikit lah. Fuhhhh!! Hahaha. Wahh!! macam salji lahh. Nak lagi tak, nak tiup lagy sekali nie. Kihkihkih :-D Actually, mcm nie. Konon nyer nak update blog, lpas kemas baju dari Penang tuhh, nk jugak lah letak sebelum dan selepas, tapy hmmm... sampai sekarang tak kemas2 agy. Pemalas betul aku. Even, ibu dah bising banyak kali, wa wat lekk, wat mke comel skit *comel ke?* tpy, my father!! lagy rilekk. Backup wa tuhh, abah says "Biorlah dia, nanty nak masuk u, tak yah kemas agy, dah siap da" caya lah Abahhh. Terbaikkk!! So, conclusion nyer, saya pemalas. Hahaha :-D

Walau pape pun terjadi, Matrik sudaa habis, result pun sudaa keluor. Alhamdulilah, rezeki Allah bagy. Unexpected result I get. Alhamdulilah, syukur sangat. Berkat doa ibu, dan usaha yan. So, the result is


3.91. Fuyohh!! Pandai jugak aku. Hahaha :-D Nasib jek pun. Hahaha Thanks a lot to my parents and lecture who always give me support to study because in matric, I'm likes a teenanger, who not matured at all. All I know, playing games in Kuliah, doesn't do homework in tutorial, keep chatting, wassuping with my friend, my crush, classmate and keep disturbing my friends around me. Omaigad! Really cruel. Otoke? it is my attitude. Wee~~ 

Tapy,, dyeorg tak marah pun. Sebab diorang tahu yan mmg macam tuh. Hehehe :-D Alhamdulilah, belum pernah di pulau kan. Hahaha :-D Okey lah, sampai nie jek kot, yan pun dah tahu nk cter ape agy niee. HuHuHu. Babai